עיצוב מטבחים לבנים בהתאם לגוונים בבית
30/08/2022
מהם העיצובים הטרנדים כיום לעיצוב המטבח?
18/09/2022

עיצוב מטבח בהתאמה אישית

כאשר עוברים לדירה חדשה אנו תמיד רוצים לחדש ולעצב מחדש בעיקר בעיצוב יוקרתי יותר בסגנון כפרי ובסגנונות אחרים, לכן אנו מתלבטים רבות איך להשקיע בבית שלנו ולעשות הכל בכדי שהוא יהיה בית שנעים לחיות בו בכלל ולבשל בכיף במטבח שלנו.

כל חדר בבית מקבל אופי עיצובי אחר ולא ניתן להתעלם מהעובדה כי ישנם חללים מסוימים בבית אשר משקיעים בהם יותר מאשר חללים אחרים. אחד האזורים האהובים על מרבית בני הבית, אשר שם מתרחשים מרבית הדברים המעניינים בבית הוא ללא כל ספק המטבח, המטבח משמש כיום להרבה יותר מצורך קיומי, אוכל יוצר תאווה, מעניק תשוקה ומאפשר לנו לחיות באיכות חיים טובה יותר. מכיוון שהמטבח הוא המקום בו אנחנו מכינים את האוכל הרי שהוא מקבל משמעויות עצומות וחשיבות גדולה

מטבח כפרי או מודרני?

לא כל מטבח עונה על הצרכים שלנו ויכול להיווצר מצב שנרגיש לא בנוח. ישנה השפעה גדולה ביותר לאופן שבו המטבח שלנו יהיה מעוצב, כיום חומר הגלם הנפוץ ביותר ממנו עשויים מטבחים הוא עץ על סוגיו השנים, אחת השאלות החשובות ביותר כאשר אנחנו בוחרים מטבח מעץ היא האם לקנות מטבח מוכן או לפנות לנגר שיבנה לנו מטבח מעוצב בצורה אישית שעליה תמיד חלמנו לבית שלנו.
לרוב מטבח מנגר יעלה לנו קצת יותר אך מחיר זה הינו השקעה חד פעמית ששווה לנו על מנת שנוכל ליהנות מהמטבח שתמיד רצינו. במטבחי פשטות, אנו יחד עם הלקוח, בוחרים עיצוב ייחודי וכזה שעונה על הצורך של בני הבית, מטבח מעוצב בהתאמה אישית ומדוייקת הן לחלל המטבח והן לאופי הדיירים. בשנים האחרונות ניתן לראות שני טרנדים אשר שולטים בשוק המטבחים של שנת 2018, עיצוב מטבח כפרי ועיצוב מטבח יוקרתי מודרני, במטבח הכפרי ישנה הרגשה של חמימות אותנטיות והוא מעוצב בצורה ייחודית בצבעים עזים כגון תורכיז וגווניו, כחול ועוד, עומת עיצוב מטבח מודרני בו הקו העיצובי מתמקד בקווים ישרים ונקיים, טכנולוגייה, שיש מבריק ופרמטרים נוספים. לרוב הצבע הלבן הוא זה ששולט במטבח היוקרתי.

רוצים מטבח מעוצב? היעזרו במעצב פנים

לאחר שהחלטנו על סוג המטבח, עולה השאלה כיצד נבטיח כי המטבח יראה כמו שרצינו, הרי רובנו לא נולדנו עם כישרון עיצובי ואנו נתקשה לתת הוראות לנגר כיצד ליצור את המטבח היפה ביותר ולא פחות חשוב מכך גם הפרקטי ביותר. לצורך כך ניתן להיעזר באנשי מקצוע, מי שיכול לסייע במלאכה על הצורה הטובה ביותר הוא מישהו בעל ניסיון, כמו חברתנו לדוגמא אשר לזכותינו עומדים מעצבי מטבחים איכותיים ובעלי ניסיון רב, עיצוב וייצור מטבחים בהתאמה אישית הם עבודות מאוד מדוייקות ויש לקחת מידות, להכין תוכנית, לבחור צבעים וסגנון. בפשטות, מייצרים את הרהיטים בהתאמה אישית לכל לקוח על פי דרישותיו ובסופו של דבר מכוונים אותו לתוצאה הטובה ביותר.

כסאות בר – דוגמא קטנה עם השפעה גדולה

כסאות בר הן דוגמא קטנה למה שמעצב יכול לעשות בכדי ליצור את המטבח היפה ביותר שיש. כסאות בר מתאימות הן למטבח המעוצב בסגנון יוקרתי והן בסגנון הכפרי. מעצב המטבח יכול ליצור כסאות עם טאצ' אישי ולעצבם בצורה מיוחדת ומושכת אשר תענה על הצרכים שלכם ותעניק לכם מטבח ייחודי שכמותו עוד לא הכרתם וכך תגיעו למטבח שתמיד חלמתם עליו.