מהו פרזול למטבח?
22/02/2023
מטבחים קטנים – גם מטבח קטן יכול להיות פרקטי ויעיל
22/02/2023

ריצוף איכותי למטבח מעוצב

קניתם דירה והחלטתם, אחרי לא מעט התלבטויות, שאתם רוצים לעשות בה שיפוץ רציני? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם. בדרך כלל אם לא עושים את השיפוצים השונים מייד עם הכניסה לבית אח"כ דוחים זאת שנים ולפעמים אפילו מוותרים על כך. לכן אנחנו מציעים לכם לחשוב, לפני הכול, איזה שינויים הייתם רוצים להכניס לסגנון המטבח המעוצב שלכם.

אין ספק שהמטבח הוא ליבו הפועם של כל בית ולכן יש לקחת בחשבון, בין היתר, את הארונות שתרצו לשלב בו, את נוחות העבודה ואפילו אלמנטים מיוחדים כמו אי למטבח. יש לא מעט רעיונות שיוכלו להפוך היום את המטבח שלכם למאוד מודרני ונוח לעבודה ומגוון סגנונות כגון מטבח כפרי, יוקרתי, מודרני ועוד, אז למה אתם מחכים? יש לשים לב לא רק לאלמנטים השונים שתרצו לשלב במטבח שלכם אלא גם לגוונים ולמראה הכללי של החלל המעוצב בבית בכלל ובמטבח בפרט, מה שאומר שעדיף להשקיע בעיצוב המטבח מחשבה ולעשות זאת בסבלנות רבה.

איזו רצפה תתאים לעיצוב המטבח שלכם?

אין ספק שאחד מהדברים הכי חשובים שצריך לקחת בחשבון, זו השאלה באיזה ריצוף אתם בוחרים. כלומר, האם תרצו שהרצפה תהיה עשויה בשילוב פרקטים כי רצפה כזאת מחזיקה מעמד לשנים? או שאולי אתם רוצים דווקא לקחת בחשבון את האפשרות של ריצוף פורצלן? אין תשובה אחת נכונה לשאלה איזה ריצוף יתאים למטבח אך בהחלט כדאי יהיה לחשוב על השילוב שבין יופי, עמידות ונוחות השימוש.

האם ריצוף אבן טבעית יכול להתאים למטבח?

אם חשוב לכם שהמטבח ייראה כמה שיותר אלגנטי, אין ספק שעוד אפשרות טובה היא לשלב ריצוף אבן טבעית. האבן הטבעית מוסיפה בדיוק את הנופח שרבים מאיתנו רוצים ויוצרים אווירה של מקום טבעי, נוח ובעל אנרגיות טובות. כשמדברים על ריצוף אבן טבעית ניתן כמובן לבחור בין גוונים שונים אך אין ספק שברוב המקומות הגוונים הבהירים יותר יוכלו להתאים בצורה מושלמת. חשוב להקפיד, בין היתר, על כך שתהיה זרימה בין צבעי הארונות, המקרר והאלמנטים הנוספים ובין סוג האבן הטבעית וצבעה.

ריצוף שיש בחדרי הבית ובמטבח

אם כבר מדברים על אלגנטיות ועל אווירה נעימה ונינוחה, אי אפשר שלא להזכיר את האופציה של שימוש באבני שיש. השיש זו לא במקרה האבן שבה עשו שימוש ברומא העתיקה בכל המבנים והכנסיות, שכן מדובר על חומר איכותי במיוחד שמחזיק מעמד לשנים רבות. השיש מוסיף גם לאוויר האלגנטיות ולתחושה של ניקיון תמידי, מה שמסביר מדוע תרצו לשלב אותו באזורים שונים בביתכם החדש. מעבר לכך שתוכלו לשלב ריצוף שיש בחדרי הדירה, אין ספק שריצוף כזה יוכל להתאים גם למטבח שלכם. לכן, אם אתם יכולים לקחת את האפשרות הזאת בחשבון, אז למה לא? יש לשים לב, בין היתר, גם לחיתוך השיש שכן תוכלו לבחור בין מרצפות גדולות במיוחד ובין מרצפות קטנות יותר. כל אופציה כזאת יוצרת אווירה שונה ולכן כדאי להגיע לאולמות תצוגה שונים, לראות דוגמאות וכך לבחור את מה שהכי מתאים לכם ולדירתכם החדשה.