טיפים לעיצוב מטבח
22/02/2023
מהו פרזול למטבח?
22/02/2023

3 שיטות מומלצות לצביעת ארונות מטבח

לעצב מטבחים כפריים ומטבחים יוקרתיים

כמו בכל דבר בחיים, לעולם השלם יהיה מורכב מחלקים וכמעט תמיד יהיו חלקים שהמשקל שלהם גדול יותר ביחס לחלקים האחרים. גם תחום עיצוב הבית או הדירה שלנו מורכב מתחום שלם שמורכב מעיצובים קטנים של הסלון, חדר השינה, חדר הילדים, המרפסת וכמובן גם של המטבח. לא רבים שמים לב לכך אבל את רוב ההשקעה ורוב המחשבה אנחנו משקיעים בעיצוב המטבח וזה לא בהכרח נובע מהעובדה שהמטבח הוא החדר הגדול ביותר בבית או השימושי ביותר בבית אלא בגלל שהמטבח מסמל משהו עבור כולנו ולא משנה אם אנחנו זוג בתחילת החיים או משפחה ברוכת ילדים. יש במטבח את האווירה והתחושה שזה המקום שמאחד את כולם יחד, סביב שולחן האוכל, ליד הסיר עם הבישולים ועל מנת למקסם את התחושה וליהנות בכל רגע מהאווירה עלינו לעצב את המטבח בצורה המושלמת ביותר.

כמו בכל דבר בתחום העיצוב, כאשר מדובר על עיצוב המטבח אין כאן פתרון אחד נכון, מגוון האפשרויות ושלל האופציות פתוחות בפניכם והמשימה היחידה שלכם טרם תחילת השינוי היא לחשוב על עצמכם ועם משפחתם מה אתם רוצים לחוש כאשר אתם נכנסים בפתח המטבח. אם התשובה היא יוקרה, הדר, פאר או תשובה אחרת בסגנון מטבחי היוקרה הם הפתרון המושלם עבורכם. מטבח יוקרה לא בהכרח חייב לעלות לכם בסכומי כסף גבוהים, היופי והקסם של מטבחי היוקרה הם מה שהם משדרים לכל מי שמגיע למטבח, מדובר בעיצוב נותן הרגשה שאתם גרים באיזו וילה או דירת פאר גם אם אתם לא ממש גרים בבית כזה.

מטבחים כפריים – השילוב המנצח שנותן תחושה של פעם

עוד סגנון שמתאים להרבה מאוד ישראלים הם המטבחים הכפריים שמצד אחד משדרים פשטות ונינוחות אך מצד שני נותנים השראה ונראים כאילו הגענו למטבח באיזו טירה במאה הקודמת. המטבחים הכפריים מאופיינים באווירה חמה ואינטימית, בשילוב שיש למטבחים ברמה גבוהה אשר יהפכו למשהו רומנטי ממש בעיצוב המטבח. ואם עושים את זה נכון אפשר בהחלט להגיע למטבח שמשדר מושב קטן או קיבוץ רחוק גם במרכז העיר.

השיטות המומלצות לצבוע את ארונות המטבח

המטבח מורכב מפריטים לא מועטים כאשר כל פרט משפיע רבות על העיצוב הכללי. עם כל הכבוד לשיש, לכיור, למכשירים החשמליים כמו התנור או הכיריים הארונות במטבח הם לב ליבו של החדר והם ישפיעו בצורה הגדולה ביותר על העיצוב הכללי. צביעת ארונות מטבח אפשר לעשות במספר דרכים ובין היתר אפשר לבחור צבע אחיד לכל הארונות, צבעים שונים לכל ארון ואפשר אפילו לצבוע את אותו הארון במספר צבעים יחד. אגב, גם כאשר מדובר על צביעת דלתות מטבחים אפשר לבצע שילובים בין צבעים ואם בעבר היה נהוג שהמטבח מגיע בצבע אחיד הרי שהיום ההווה נראה הרבה יותר צבעוני.