המילה האחרונה בעיצוב מטבחים
18/09/2022
הגוונים הרומנטיים והרכים של מטבחים מעוצבים
18/09/2022

אדריכלות ועיצוב פנים למטבח

המטבח הוא אחד החללים החשובים ביותר בבית שלנו, המטבח אמור לשלב בין סגנון לפונקציונליות רבה. המטבח משמש לבישול, אפיה ולפעמים גם לישיבה משפחתית מסביב לשולחן אחרי ארוחה משפחתית – כתוצאה מכך עיצוב מטבחים נותן מענה מעולה לשילוב של נוחות ויופי יחד עם פונקציונליות של המטבח.

במקרה של מטבח אנו נרצה לבצע אדריכלות ועיצוב פנים על פי כמה הביטים:

·מבנה המטבח – אנו תמיד נרצה לנצל בצורה הטובה ביותר את החלל ולגרום לכך שיהיה מרווח ומקום לנשום, נוכל לייצר מבנה פתוח למטבח שהוא גורם להרגשה של עושר וניקיון.
·צבע – אנו נרצה להתאים את צבע המטבח לשאר עיצוב פנים הבית, חשוב לנו לבחור צבא שייתן אווירה טובה ומהנה לשהות באזור המטבח למשל: צבע לבן אחיד נותן הרגשה של מינימליסטיות ועושר.
·פונקציונליות – אדריכלות ועיצוב פנים של המטבח אנחנו רוצים לדאוג לכמה שיותר פונקציונליות כגון: לדאוג לא להשאיר חללים מיותרים באזור של המטבח ולדעת איך לאבזר אותם נכון ובצורה הטובה ביותר במטבח, נוכל על ידי אדריכל ומעצב פנים ליצור סרטוט נוח ובו לתכנן יחד עם האדריכל את הפונקציונליות הטובה ביותר למטבח שלך.

התאמה אישית של המטבח

בעולם עיצוב הפנים קיימים עקרונות רבים אשר קשורים להתאמה אישית של המטבח אל התנאים של שאר הבית, עבור חלל קטן לאזור המטבח אנחנו נעדיף מטבח מעוצב בקווים נקיים ובהירים על מנת ליצור אשליה של מרחב פתוח וגדול של חלל המטבח. תחושה של מרחב במטבח נותנת לנו אווירה נעימה יותר במטבח וכך גם שימוש נוח במטבח – כאן אנחנו רואים השפעה גדולה מאוד של התאמה אישית של מטבח עם פונקציונליות. קל מאוד לשכוח לדאוג לכל הפרטים האלו שהוזכרו, אך אם תמיד נזכור להתאים את עיצוב המטבח למשפחה ולשאר עיצוב הבית אנחנו נוכל לבצע את עיצוב המטבח הטוב ביותר.

שימו לב! המטבח הינו נחשב לחדר שירות שונה לגמרה מחדרים אחרים בבית כמו: חדר שינה, אך חשוב מאוד לזכור תמיד שהשימוש במטבח הוא תמידי לאורך כל יום וחשוב לנו מאוד לדאוג לעיצוב הכללי של הבית.