עיצוב מטבחים קטנים
22/02/2023
מטבחים יוקרתיים, כך עושים זאת נכון!
23/02/2023

בחירת ארונות מטבח בפשטות

כפי שהמטבח מעוצב בדיוק עבור צרכיו של לקוח מסוים, כך גם בחירת ארונות המטבח הינה בשאיפה מתמדת להתאים את מבנה המבטח ויחידות האחסון השונות לצרכי המשתמש ולא להיפך

החל משלב החזון, דרך לקיחת המידות והתכנון, העיצוב והיישום – ארונות המטבח אינם אלא השתקפות מובהקת של צרכיכם הייחודיים. בחירת ארונות המטבח היא תהליך אישי וייחודי לכל אדם בפני עצמו.

אנחנו מזמינים אתכם לעצב את המטבח החלומי שישרת את צרכיכם ברמה הגבוהה ביותר.

נוחות, זמינות ושימושיות

מטבחים עכשווים מתחשבים בפרמטרים שונים ומגוונים: החל משמירה על איכות הסביבה וחסכון מקסימלי במשאבי טבע,

דרך שילוב טכנולוגיות חכמות המשרתות את המשתמש ומאפשרות ניצול מקסימלי של הפונקציות השונות במטבח,

ועד לעיצוב בסגנון ייחודי ובגימור בלתי מתפשר על סוג החומר ועל החוויה הנוצרת תודות לעיצוב הייחודי.

המטבח העכשווי משלב בין נוחות בשימוש, עיצוב ברמה הגבוהה ביותר ושילוב טכנולוגיות חכמות – כל זאת מבלי לוותר על הפשטות הכפרית האהובה עלינו.

חשיבות הבחירה של חומרי גלם מתאימים

יש בינינו האוהבים את העיצוב הקר והמונוכרומטי. אחרים יעדיפו רהיטים מסיביים וכבדים יותר. יש שאוהבים את העיצוב המודרני ואחרים את העיצוב הקלאסי למטבחים.

כדי ליצור תחושת נינוחות במטבח הפרטי, חשוב לבחור את חומרי הגלם ממנו בנויים ארונות המטבח בהתאם לאופי הייחודי של בני הבית ובהתאם לאווירה הרצויה.

בעוד שארונות מטבח בעיצוב מונוכרומטי, מתכתי או קר יתאימו יותר לטיפוסים רציונאליים, ארונות מטבח מסיביים העשויים עץ מלא יתאימו יותר לרגשנים התרים אחר אינטימיות וחום.

תכנון מודולארי

לא בכדי, ארונות המטבח המיוצרים בפשטות הינם ייחודיים מסוגם. בפשטות תמצאו ידיים אוהבות המבקשות להתאים את הארונות לצרכים הספציפיים של המשתמש.

הן מבחינת מיקום ופיזור הארונות במטבח, צפיפותם והתכנון הפנימי שלהם, הן מבחינת המידות – הגובה, העומק והרוחב, והן מבחינת הפונקציונאליות של כל אחד מן הארונות.

התאמת הארונות מתבצעת על פי הציפיות והצרכים האישיים של כל לקוח.

יצירת חווית מכלול

ארונות המטבח של פשטות אינם רק פתרונות אחסון איכותיים ומעוצבים בסטנדרטים בלתי מתפשרים. החשיבה הקונספטואלית,

האהבה לעיצוב וההקשבה האישית והרגשית לצרכיו של כל לקוח – הם המאפשרים לנו ליצור מטבחי יוקרה וארונות המעניקים חוויה מעצימה, אישית, מרגיעה ומעניקה השראה.