מהם העיצובים הטרנדים כיום לעיצוב המטבח?
18/09/2022
מטבח כפרי, האם מומלץ לבחור גוונים בהירים?
18/09/2022

בחירת מטבח מעוצב בהתאם לשיקולים כספיים

מטבח חדש הוא חלום של כל אישה המבלה שעות רבות במטבח, או גברים חובבני בישול האוהבים לפנק את בני המשפחה וחברים במאכלים טעימים.

אך כפי שאתם יודעים, לכל חלום יש מחיר ובמקרה של חלום כמו מטבח מעוצב המחיר הוא כבד תרתי משמע, אז דקה לפני שאתם פותחים את הארנק ומשלמים את מיטב כספכם לחברה שתבנה לכם מטבח חלומי, חשוב לדעת כמה דברים חשובים שאולי יסייעו לכם לבצע החלטה חסכונית יותר.

בחירת חומרים איכותיים

נכון שחומרים איכותיים עולים יותר כסף, אך זהו פרט שחשוב לא לפסוח עליו בעת רכישת המטבח. עץ מלא הוא החומר היקר ביותר מבין כלל החומרים, אבל למטרת חיסכון כספי תוכלו להסתפק בארונות מטבח העשויים מלבידי עץ המוכרים יותר בשם "סנדוויץ'". בכל מקרה, הימנעו מרכישת ארונות מטבח העשויים מתחליפי עץ כדוגמת MDF וסיבית שלא יחזיקו לכם זמן רב.

אל תתפשרו על עיצוב

לעיצוב יש משקל כבד על נראות המטבח, הרי וודאי לא תרצו לרכוש מטבח שאינכם אוהבים את הסגנון שלו, מה שאומר שתוך כמה שנים תתחילו לעשות שינויים שיעלו לכם הרבה כסף. בקיצור, השקיעו בעיצוב מודרני וחדשני המותאם לכם באופן אישי.

שימו לב לפונקציונאליות

כאשר מדוברים על בניית מטבחים מדברים על בנייה של נוחות בלתי מתפשרת, שהרי אנו נמצאים זמן רב במטבח בעת בישול ואפייה, לכן על המטבח להיות מרווח, בעל תאי אחסון נוחים, משטח עבודה נרחב ובקיצור לנצל בו היטב את החלל לטובת עבודה נוחה.

אל תוותרו על מעצב פנים

אנשים רבים חושבים כי סיוע במעצב פנים הוא בזבוז של כסף, אבל לא כך הדבר כלל. מעצב פנים מומלץ ומקצועי יוכל לחסוך לכם כספים רבים ולבנות לכם מטבח המותאם לכם באופן אישי על פי תקציב מוגדר מראש. למעשה, מעצב הפנים ידאג כי לא תחרגו מהתקציב והוא יוכל למקסם אותו ואפילו לרכוש חומרים מחנויות מובחרות המעניקים לו מחירים אטרקטיביים.

אל תתפשרו על אלמנטים חשובים

יש כמה דברים מרכזיים שכדאי לא להתפשר עליהם, כמו – תאורה נכונה, פרזול פרקטי, ארונות אחסון מרובים, שיש איכותי ובכלל כל מה שעקרוני מבחינתכם.