עיצוב מטבחים בהתאמה אישית
23/02/2023
מטבח כשר מעוצב כהלכה
26/02/2023

המתכון למטבחים מיוחדים

מחפשים מטבח מיוחד, כזה שלא רואים בכל בית?
מאיה קוגן, מעצבת הפנים ב"פשטות", גלריית בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים, מספקת את המתכון הסודי למטבחים מיוחדים, שאינם מהווים חלק מפס ייצור שבלוני ומשעמם.

מטבח מיוחד, כזה שלא רואים בכל בית

מה בעצם הופך מטבח למיוחד?
בעבר המטבחים היו פונקציונליים, מסוגרים בחדר ונפרדים מיתר חלקי הבית. עברנו כברת דרך מאז והמטבחים הפכו לחלק אינטגרלי מחלל המגורים ומהעיצוב הכללי.
המטבח כיום הוא המוקד של הבית, בו אנו אוכלים, מבשלים, יושבים לפטפט על כוס קפה ומשחקים קלפים עם הילדים. כשהמטבח מעוצב בהתאם לצרכים והרצונות שלנו, במקום לפי אופנות שמוכתבות לנו, האווירה בו נינוחה, מזמינה ונעימה.
מטבח מיוחד מקבל נגיעות משלו באמצעים שונים כגון: שילובי צבעים מיוחדים, חיבורים בין חומרים שונים, למשל מעולם הטבע והעולם תעשייתי, תוספת של טקסטורות משתנות ומעניינות, שילובים של פרזולים מרהיבים. האלמנטים הללו מעניקים למטבח אופי, יוצקים בו נשמה ומשקפים את החלומות של דיירי הבית.

כיצד יוצרים טוויסט במטבח?

אל תפחדו מהצבע!
אנשים רבים מעדיפים להישאר "בצד הבטוח" עם הצבעים הבהירים והניטרליים. כדי שמטבח שלכם לא יהיה בגדר "העתק הדבק", אלא מטבח עם אמירה, העזו ובחרו בגוונים עם אופי. ניתן לבחור בצבעים בהירים ורעננים כמו תכלת, ירוק, צהוב, אפשר ללכת על צבע עז כמו אדום או על גווני גרפיט דומיננטיים כמו אפור או שחור. במידה ואתם חוששים שאחרי כמה שנים הצבע יימאס עליכם או שהאופנה תתחלף, הרי תמיד אפשר לצבוע את המטבח מחדש.

אקלקטיות היא המפתח
אני מאמינה גדולה באקלקטיות וביצירת שילובים מעניינים של חומרים, כמו למשל עץ אלון מבוקע עם תוספת של פרזול מיוחד. אני אוהבת לשלב טרנדים שונים ולערבב בין צבעים בגוונים מיוחדים או מנוגדים. העיצוב היצירתי והייחודי הזה, יוצר את ההבדל בין מטבח סטנדרטי ומנוכר למטבח מלא באופי ונשמה.

תוספת של אלמנטים מיוחדים
דרך נוספת לשיקוף האישיות שלכם במטבח היא על ידי תוספת של יחידות נוי, בהן תוכלו להציג פריטים מיוחדים שיעניקו לחלל עומק וטוויסט, צמחיה שתיצור אווירה טבעית ועוד. מומלץ להוסיף גופי תאורה דקורטיביים במיקומים אסטרטגיים וכך תיהנו מההיבט הפרקטי והעיצובי כאחד.

התאימו את עיצוב המטבח ליתר חלקי הבית
עיצוב המטבח יוצר רצף הרמוני עם יתר חלקי הבית כאשר הוא ממשיך את אותו קו סגנוני. כאשר מדובר בבית פרטי, העיצוב מתכתב גם עם הטבע שבחוץ, באמצעות שילוב של עץ טבעי ואלמנטים נוספים.

מה מייחד את המטבחים המיוצרים ב"פשטות"?
המטבחים שלנו, המיוצרים בתהליך מוקפד, עשויים מחומרי גלם איכותיים ונצבעים בצבעים העומדים בתו תקן אירופאי.
כחברת בוטיק, אנחנו מתמחים במתן מענה מדויק לבקשות הלקוח. בפגישות העיצוב אנחנו מקבלים תמונה ברורה לגבי הסגנון העיצובי שהלקוח מחפש ומבינים את הדגשים החשובים לו. הוורסטיליות שלנו מאפשרת לנו להתאים לכל בית את המטבח הייחודי לו, הן מבחינת הסגנון העיצובי והן מבחינת הצרכים הפרקטיים. לדוגמה, לאחרונה תכננו מטבח עבור לקוחה שעורכת סדנאות אפייה בביתה והתאמנו אותו לצרכיה הייחודיים. דוגמה נוספת היא של מטבח שתכננו עבור לקוח בעל מוגבלות, לו התאמנו דלתות מיוחדות ביחידת הכיור ודאגנו לו לגישה נוחה.
מה שמבדל את המטבחים שאנו מייצרים לעומת הפתרונות הסטנדרטיים הוא החשיבה המעמיקה, הדגש על הפרופורציות הנכונות, התאמת החומרים וההקפדה על הפרטים הקטנים.
המטבחים שלנו הם עבודות אמנות הנוצרות מתוך הנשמה, בליווי חשיבה יצירתית ולא שגרתית. המפגש בין הראייה הייחודית שלנו לרצונות הלקוחות שלנו, מסתכם בהגשמת כל חלומותיהם.