אין לכם מקום לקניות מהסופר? הגיע הזמן להוסיף מזווה למטבח
26/02/2023
עיצוב ותכנון מטבחים בעידן הקורונה
26/02/2023

מטבח בצורת "ר", מטבח בצורת "ח" – מטבחים בכל מיני צורות

אחד השיקולים החשובים בתהליך תכנון המטבח הוא הבחירה בצורה המתאימה.
צורת המטבח תלויה בפרמטרים שונים כמו: מבנה החלל וגודלו, הרגלי האכילה, בישול ואירוח של בני הבית והיקף מקומות האחסון הנדרשים להם.
מתלבטים איזו צורת מטבח מתאימה לכם ביותר? הנה כמה אפשרויות שיעזרו לכם לקבל החלטה.

מטבח בצורת "ח"

מטבחים בצורת "ח" כוללים שלושה סטריפים והחלל הרביעי נותר פתוח. מטבחים אלו דורשים הרבה מקום ולכן הם מתאימים לדירות מרווחות או לבתים פרטיים.
לאורך הקירות מוצבות יחידות אחסון גבוהות, משטחי עבודה נוחים ורחבים, תנור בילט אין, כיריים ומקרר. במרכז המטבח לרוב ניצבת יחידת אי שנועדה לאכילה, אחסון ולעתים גם לבישול. במידה והאי נועד גם לבישול הוא כולל כיור ויחידת בישול. ניתן כמובן להציב במרכז המטבח שולחן אוכל במקום אי.

מטבח בצורת "ר"

מטבח קלאסי בצורת "ר", מתאים בעיקר לחללים קטנים או בינוניים. המטבח נפרש לאורך שני סטריפים הניצבים זה לזה היוצרים את צורת ה-"ר". בחלל ישנן יחידות אחסון גבוהות ונמוכות, מקרר, משטח עבודה וכיור, המוצבים לאורך הקירות. ניתן להציב במרכז החלל אי או שולחן אוכל, במידה ויש מספיק מקום. במטבח זה יש ניצול מקסימלי של החלל וזרימה נוחה של העבודה.

מטבח מקבילי

המטבח המקבילי המודרני, צבר פופולאריות רבה בשנים האחרונות. מטבח זה כולל סטריפ אחד שלאורכו ניצבים מקרר, יחידות אחסון גבוהות, תנור בילט אין, כיריים ומשטח עיקרי. במקביל לסטריפ ניצב אי גדול, שלעתים כולל כיור ו/או יחידת בישול.
המטבחים המקבילים מתאפיינים בעיצוב עכשווי ומינימליסטי. המבנה הפתוח של המטבח מאפשר ליצור אינטראקציה עם בני המשפחה והאורחים. אפשר לשוחח איתם פנים מול פנים, לבשל מולם, לשתות קפה על האי וליהנות מזמן איכות ביחד.

מתכננים לכם מטבח בכל צורה בגלריית פשטות

בגלריית "פשטות" אנו מעצבים ומייצרים מטבחים כפריים מיוחדים בהזמנה אישית, המותאמים לאופיו, אורח חייו ורצונותיו של הלקוח. התכנון המוקפד לוקח בחשבון את ההיבטים הפונקציונליים השונים ובהם בחירת צורת המטבח המתאימה לחלל ולצרכים של הלקוח. לאחר מכן אנו ממשיכים לבחירת חומרי הגלם המשובחים, יחידות האחסון והמשטחים האיכותיים, ליצירת מטבח המתאפיין בנוחות מקסימלית.
לצד ההיבט הפרקטי, האספקט העיצובי מתגבש על ידי צוות המעצבים המוכשר והיצירתי שלנו, המתכנן עבורכם מטבחים קסומים בכל צורה וצבע. אנו מייצרים בגלריה אלמנטים של פרזול ייחודי, משטחי עץ אלון, קולטים ועוד, המוסיפים לעיצוב את אותו טאצ' אמנותי יוצא דופן.
לשמחתנו, חזרנו להיפגש עם הלקוחות באווירה נעימה ובטוחה, בגלריה שלנו הממוקמת במושב הפסטורלי נווה ימין שבאזור השרון. אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ, להתחלת המסע המופלא לעבר מטבח החלומות שלכם.