מהו מטבח פרובנס?
26/02/2023
מטבח גדול: הרווח שבעיצוב מטבח מרווח
26/02/2023

מטבח כפרי או תעשייתי?

למה לא גם וגם? מטבח בעיצוב כפרי הוא טרנד על זמני
מטבחים כפריים הם טרנד שאינו חולף, בזכות המראה הקלאסי ועל זמני שלהם. מטבחים אלה משלבים חומרים גולמיים וטבעיים כמו עץ אלון מבוקע עם פרזול מרהיב, במראה עתיק ונוסטלגי.
מבחינת צבעים ניתן לבחור בין גווני פסטל, חום בהיר ולבן או להעז עם גוונים עזים יותר ובעלי אמירה כמו: תכלת, ירוק, צהוב, שחור, גרפיט, אפור ועוד.
תוספת של אלמנטים כולל טקסטיל במראה וינטג', מדפים דקורטיביים, מזווה, יחידות נוי, צמחים וצמחי תבלין, גופי תאורה מיוחדים בסגנון רטרו, חלון גדול להחדרת תאורה טבעית מבחוץ, משטחי עץ מלא, ריצוף פרקט ועוד, משלימים את המראה הכפרי ומקנים למטבח את סגנונו הייחודי.
במטבחים אלו בני המשפחה נהנים משעות של בישול, אפייה ואכילה משותפת, באווירה חמימה, אותנטית ומזמינה. המטבח מלווה את המשפחה לאורך השנים כמוקד ההתרחשות בבית ולכן חשוב להקפיד על חומרים עמידים, צביעה וגימור איכותיים, חשיבה תכנונית על פונקציונליות וזרימת העבודה.

מטבח תעשייתי מעוצב בסגנון עתידני
טרנד בולט בתחום המטבחים הוא מטבח תעשייתי. מטבח זה הנועד לאוהבי המראה האורבני, החדשני והמתוחכם, מתאפיין בקווים נקיים ליצירת מראה מינימליסטי והייטקיסטי.
מטבח זה כולל אלמנטים שונים הלקוחים מהעולם התעשייתי כמו אבץ ופליז המשולבים בידיות הדלתות והמגירות, ברזים, קולטי האדים וגופי התאורה, משטחי עבודה מעודנים העשויים קוריאן, גרניט וחומרים נוספים וכן שילובי נירוסטה וחיפויי זכוכית באלמנטים שונים במטבח. הגוונים השולטים בו נעים בין צבעים בהירים ואפורים, לגוונים מטאליי, שחור וגרפיט דרמטיים.
מטבח תעשייתי מתאפיין בטכנולוגיה מתקדמת וכולל מכשירי חשמל ברמה גבוהה, שלעתים מוסתרים ביחידות מיוחדות, לשמירה על מראה נקי ומסודר. ניתן לשלב בו דלתות ללא ידיות הנפתחות בלחיצה, ברזים אוטומטיים ויחידות בעלות אחסון מרבי, המותירות את משטחי העבודה פנויים., לעבודה נוחה.

היתרונות בשילוב מטבח כפרי ותעשייתי
אקלקטיות מאפשרת גמישות בתכנון – השילוב של שני הסגנונות מאפשר לבני הבית ליהנות מכל העולמות – מטבח עם אווירה חמימה ומשפחתית, המשולב עם מיטב הטכנולוגיה המתקדמת של החיים המודרניים.
שילוב מנצח – במקום להתלבט בין הסגנון הכפרי לתעשייתי ולבסוף להתפשר על אחד מהם, אפשר לקבל את שניהם וליהנות מהטוב שכל אחד מהם מציע.
דגש על פרקטיות – בתכנון נכון אפשר ליצור מטבחים פונקציונליים בעלי משטחים פנויים, זרימת עבודה בחלל ויחידות בעלות אחסון מרבי.
ייחודיות – מטבח אקלקטי משקף את אופיים וסגנונם האישי של בני הבית. זהו מטבח עם נשמה שאינו חלק מפס ייצור. החכמה היא ליצור שילוב מדויק בין שני הסגנונות, ליצירת מראה הרמוני ומרתק המותאם לחלל ועיצוב של ליתר חלקי הבית.

שילוב של מטבח כפרי ותעשייתי בגלריית "פשטות"
בגלריית "פשטות" אנחנו מייצרים ומעצבים מטבחים במראה אקלקטי מרשים וייחודי, כולל מטבחים כפריים בשילוב אלמנטים תעשייתיים. המומחיות שלנו היא ביצירת חיבורים בלתי קונבנציונליים בין אלמנטים שונים מעולם הטבע והעולם התעשייתי, תוך שילוב טקסטורות עדינות ופרזולים מיוחדים בעבודת יד, מתכות אציליות, עץ אלון משובח ועוד. תהליך הייצור והעיצוב מתבצע בטכניקה מתקדמת תוך הקפדה על כל פרט.
המטבחים שלנו הם יצירות אמנות בעלות אמירה, ההופכות את החלל החשוב בבית למרתק, שונה ומיוחד.