מכונת הקפה המושלמת למטבח החדש שלכם
30/08/2022
עיצוב מטבח בהתאמה אישית
18/09/2022

עיצוב מטבחים לבנים בהתאם לגוונים בבית

הטרנד המינימליסט הקלאסי השתלט על עולם העיצוב ומביא איתו בשורה חדשנית לעולם העיצוב. בעוד רבים מבעלי בתים ההולכים שבי אחר המראה הצח והלבן, מעצבי מטבחים מתגייסים למשימה ומציעים גם את עיצוב המטבח בגווני לבן צחים המשדרים רוגע לצד מרחב.

במטבח אנו נמצאים לא מעט זמן בשגרת היום יום, כך שמטבח לבן יכול להיות פתרון נהדר לאלו מכם המחפשים מראה קלאסי והרבה לבן בעיניים. הלובן של מטבחים בגוונים לבנים יכול לבוא לידי ביטוי לא רק בגוונים של השיש ושל ארונות המטבח, אלה יש עוד כמה אלמנטים סביב המסייעים ללובן לצאת החוצה.

אז בואו נראה מהם הגורמים המשפיעים על לובן המטבח

סלון לבן כקו הממשיך את המטבח

בבניה המודרנית הסלון והמטבח לרוב חוברים יחד כמעיין חלל אחד גדול ופתוח, שמה שחוצץ בניהם הוא שולחן בר או מחיצה צידית עם קיר קטנטן, לכן הלובן חייב להתחיל כבר בחלל הסלון. אך מי מכם שיש בביתו ילדים קטנים וחיות מחמד, יכול להסתפק בספה בגוון בז' או בגוון אפור בהיר, על מנת שלא לסבול מכתמים טורדניים.

תאורה לבנה

לתאורה יש השפעה רבה על הנראות הכללית של החלל והיא זאת שמסייעת לקבל את הגוון הדומיננטי בחלל, לכן במטבחים לבנים חשוב לשלב תאורה לבנה בעוצמה נכונה, על מנת לקבל חלל מואר ולבן. אך מה שלא פחות חשוב הוא – בחירת גופי התאורה, שגם הם יכולים להיות בגווני לבן אך אם תרצו לשבור מעט את הלובן בחלל, זוהי הזדמנות מצוינת לבחור בגופי תאורה צבעוניים.

פרזולים בגוונים לבנים

על מנת לסייע ללובן בחלל המטבח תוכלו לבחור בפרזולים לבנים שהם הידיות הקטנות של הארונות והמגירות או מיני טאצ'ים קטנים שיסייעו ללובן המדובר. אך בכדי שלא להעמיס על החלל, תוכלו פשוט לבחור בידיות לארונות ולמגירות בגוונים שקופים, על מנת לעדן את האווירה.

לשבר את הלבן עם פריטים קטנים

מטבח בגוונים לבנים הוא ללא ספק מרשים, אך תמיד כדאי לשבור את הלבן עם טאצ'ים קטנים בגוונים אחרים שיתנו שיק לחלל.