רוכשים מטבח? מה חשוב לשאול לפני
23/02/2023
10 טיפים ליצירת המטבח המושלם
23/02/2023

מטבחים יוקרתיים – פאר הולך ונברא

כיצד נראה מטבח יוקרתי? האם זהו מטבח בעל נברשות שנדליר ושיש מפואר? האם זהו מטבח בעל מראה כפרי קלאסי של אנגליה הויקטוריאנית?

או שמא דווקא מטבח מולקולארי, כזה היוצר קו אחיד בין המקרר, לרצפה ולאדן החלון? פירוש המושג יוקרה הוא זה הגורם לנו לחוש תחושה של עושר, של חדשנות, רעננות ופאר,

כזה שיכול לבוא לידי ביטוי שמצד האופנה והטרנדיות או דווקא כזה שיעוצב באופן סנטימנטאלי לחלוטין על פי הדרך בה מתרגם הלקוח את המילה יוקרתי, ויותר מכך, מטבח יוקרתי…

המטבח היוקרתי יאופיין בפרטים כפריים ונוסטלגיים וישלב טכנולוגיות מתקדמות המותאמות לעידן המודרני. שילוב האלמנט הכפרי אל מול המודרניות והעכשוויות, הוא עיצוב מבוקש שנכנס לא מכבר אל אופנת עיצוב המטבחים.

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס אל המטבח של פשטות, וליהנות ממיטב תבליני העיצוב שלנו….

איך מטבח נולד… כמו תינוק

עיצוב מחודש או עיצוב חדש של המטבח והענקת פן וניחוח של יוקרה לאווירה הביתית, נולדת מתוך המטבח ומובילה את העיצוב הכללי כולו לאמירה של פאר.

אותה הלידה נוצרת באמצעות העבודה המשותפת של צוות מעצבים יחד עם הלקוחות, בני הבית, וכמובן,

השף הפרטי שלכם יהפכו את המטבח היוקרתי שלכם לאותו עיצוב אותו חלמתם זמן כה רב אבל לא ידעתם כיצד והאם בכלל ניתן להגשמה.

כך מתכננים מטבח יוקרתי

תחילה יש להבין את הצורך ומאפייני ההתנהלות במטבח. צרכי הנראות וצורכי העבודה. חומרי הגלם, האבזור ומשטחי העבודה,

מחויבים לעמוד בסטנדרטים איכותיים מחמירים כדי להישאר במראה החדש והאלגנטי שלהם כעבור שנה ואפילו כעבור חמש שנים. לאחר שוידאנו את נושא איכות החומרים והדגשנו אותו נעבור לחלק האומנותי…

המעצבים של מטבחי פשטות, ידועים כמגשימי פנטזיות קולינאריות בעלי שם, במיוחד ובעיקר בתחום עיצוב מטבחים יוקרתיים.

יוקרה היא מושג המתגבש במוחו של הלקוח ובא לידי ביטוי ביכולת לקבל מטבח פרקטי, ויחד עם זאת, כזה שיהיה תענוג לעיניים לא פחות מהתענוג לחך כתוצאה מהמעדנים שיופקו ממנו.

והעיצוב המנצח לשנת אלפיים ו…

הטרנד היוקרתי לשנים האחרונות, הוא העיצוב הקלאסי והסולידי, שבא לידי ביטוי בקווים עגולים ורכים יותר, בעלי גוונים תואמים בריהוט המטבח אשר יוצרים קונטרה בדרך כלל למוצרים הטכנולוגיים במטבח.

כיום ניתן לראות בחירה של מוצרים ופרטים טכנולוגיים מובנים בגוונים שונים ובעלי עיצוב אחיד, כזה המתיישר עם קו המטבח ואינו בולט מתוכו.

עיצוב חללים למוצרים חשמל גדולים, כגון תנורים ומקררים הם חלק מהעיצוב החכם והיוקרתי ומהווים חלק בלתי נפרד ממנו.

אז… שנשב לקפה?

זה יכול לבוא לידי ביטוי במכונות מים, מדיחי כלים בעיצוב מיוחד, תנורים בצבעים מיוחדים ומכונות קפה עם סגנון ייחודי כאשר המוכרת ביניהן היא מכונת קפה נספרסו.

מוצרי החשמל הטכנולוגיים מוסיפים מראה אלגנטי ומתקדם לעיצוב המטבח וזה נותן תחושה של מטבח מלא שלא חסר בו דבר!