מהם כלי העבודה לנגרות שנחוצים לעיצוב מטבח קטן?
23/02/2023
מטבחים יוקרתיים – פאר הולך ונברא
23/02/2023

רוכשים מטבח? מה חשוב לשאול לפני

המטבח משרת אותנו בהיבטים רבים של חיינו. כיום, מהווה המטבח מקום מפגש בין בני המשפחה, כאשר עוצרים לאכול ארוחת בוקר קלה או ארוחת ערב.

המטבח מהווה מקום לעריכת פגישות עם קולגות על כוס קפה או סנדוויץ' קל, במטבח קל לנהל שיחות טלפון תוך כדי הכנה ובישול ועוד.

אין ספק כי המטבח מהווה את אחד החדרים המשמעותיים ביותר. מעבר לפונקציונאליות הרבה שלו, המטבח הוא גם זה המשמש אותנו לאכילה, שהיא בין הפעולות המשמעותיות ביותר ביצירת אורח חיים מאורגן ומסודר.

בעת רכישת מטבח חדש חשוב ביותר לשים לב לפרטים רבים ומהותיים. מי שאינו מגיע מהתחום עצמו עלול למצוא את עצמו אובד בתוך הגדרות לא ברורות ורוכש מטבח שאינו מתאים לצרכיו הייחודיים.

 

שלב התכנון

על מנת להבטיח כי המטבח ישרת אותנו באופן הטוב ביותר חשוב להתחיל אותו משלב התכנון. תכנון המטבח מבוסס על אפיון צרכים אישי ואינדיווידואלי של המשתמשים בו.

לפיכך בטרם רכישת המטבח יש לארגן את כל הצרכים הייחודיים של בני הבית. אפשר לשבת ולעשות סיכום כולל של כל הצרכים של כל אחד, לערוך רשימה מסודרת או אפילו להעלות רעיונות לאוויר באופן לא מאורגן.

החשוב הוא לקבל כיוון כללי של אופי המטבח וצורתו על מנת שלא ללכת לאיבוד בביקור בחנויות.

פגישה עם איש מקצוע

פגישה עם איש מקצוע יכולה להיות הכוונה מעולה כאשר היא מתבצעת מבעוד מועד.

מעצבי מטבחים עשויים להעניק הכוונה מדויקת התואמת את הצרכים הייחודיים של בני הבית.

מול המעצב ניתן להעלות את כל הצרכים על גווניהם השונים ולקבל תשובות לכל השאלות.

מעוניינים להיפגש עם המעצב שלנו ולהרכיב את מטבח החלומות שלכם?

אבזור

אבזור המטבח הינו בין החלקים המשמעותיים ביותר ביצירת מטבח נוח לשימוש, זמין ומרשים. הנוהגים לבשל רבות ישתמשו באביזרי בישול ומכשירים חשמליים למיניהם, האוהבים לארח ייעזרו בכלי הגשה רבים ותואמים ועוד.

 

בחירת הסגנון

בניגוד לשנים רבות בעבר, בהן האופנה העיצובית הצטמצמה לכדי סגנון אחד מוביל, כיום יכולים חובבי האסתטיקה ליהנות ממגוון סגנונות ולבחור בסגנון המרשים ביותר.

החל מסגנון מינימליסטי ועד לסגנון מסורתי, משפחתי ועשיר – חשוב להתאים את חומרי הגלם והגימורים, אופן העבודה והביצוע – לסגנון הרצוי והמועדף.

בדיקת אחריות

חשוב לרכוש מטבח מחברה מהימנה ומקצועית, העוסקת בתחום המטבחים שנים רבות.
בחירה כזו תעניק ערבות באשר לבטיחותו ואמינותו של המטבח.

מאחר ורכישת מטבח אינה מתבצעת אלא פעם בכמה שנים חשוב לבחור את הרהיטים הטובים ביותר.

יש לברר עם החברה המשווקת את מספר שנות האחריות החלה על המטבח, את היקף התכולה של תעודת האחריות, את החריגים מהאחריות ועוד.

חשוב לבדוק אם הצעת המחיר כוללת גם הובלה והתקנה או שמא ניתן לקבל שירותים אלו בתוספת תשלום. משפחות המרבות להשתמש במטבח, עליהן לבדוק אם ישנן תוספות שונות אותן ניתן לרכוש במקביל ולהרחיב את המטבח.

השוואה ורכישה סבלנית

בין הטעויות הנפוצות ביותר על ידי ישראלים בעת רכישת מטבח היא האימפולסיביות שבה הוא נרכש. בהתחשב בעובדה שרוב הישראלים אינם מתמצאים בסוגי המטבח השונים כפי שמתמחים אנשי המקצוע, חשוב ביותר להפגין מעט סבלנות, לקבל את המידע הרצוי אודות המטבח הרלוונטי, להתייעץ עם אנשי מקצוע, להשוות, ורק אז לקנות.