שיש מומלץ לסגנון מטבח כפרי
30/08/2022
עיצוב מטבחים לבנים בהתאם לגוונים בבית
30/08/2022

מכונת הקפה המושלמת למטבח החדש שלכם

מכונת קפה נעשה כמעיין מוצר בסיסי בכל בית או משרד ונראה כי היא ממזמן הפכה להיות כחלק מהנוף במטבח הישראלי. אם נקפוץ רגע לאירופה, נראה כי בכל מטבח מעוצב מוצבת מכונת קפה מרשימה ולצידה מתקן של קפסולות, אומנם בישראל מכונות הקפה נכנסו חזק למשרדים, אבל אט אט מכונות אלו נכנסות גם לבתים פרטיים, כיוון שהתחרות הגדולה בשוק הביאה לידי הוזלת המחירים, כך שכל אחר יכול להרשות לעצמו להתפנק עם מכונת קפה מושלמת שתוצב בגאווה במטבח הפרטי.

במכונות הקפה אנו משתמשים כל יום, ויש כאלו שישתמשו במכונה גם כמה פעמים ביום, לכן על המכונה להיות פרקטית, מותאמת לשימוש אישי של כל אחד מאיתנו וכמובן להיות גם מעוצבת בקפידה כדי שתשתלב בצורה מיטבית במטבחים מודרניים.

אז איך בוחרים מכונת קפה מושלמת?

כשמדברים על שלמות מדברים על מכונת קפה ביתית המכילה מגוון פונקציות לצד שימוש ידידותי ומהיר, הרי אף אחד מאיתנו לא מעוניין להמתין זמן רב לקפה, אלה רוצה שהקפה יהיה מוכן תוך שניות ספורות. לכן, בראש ובראשונה כדי להכיר את סוגי המכונות הקיימות בשוק מבחינת איכותיות, זמן הכנת הקפה, פונקציות של המכונה, סוגי הקפסולות והמחיר שלהם ובכלל כל פרמטר אחר שחשוב לכם.

שימו לב לעיצוב המכונה – מלבד העובדה שעל המכונה להיות פרקטית ונוחה לשימוש, עליה להיות מעוצבת בקפידה ומתאימה למטבחים בעיצוב מודרני. כיום, עיצובים מודרניים הם בעלי קן סגנון אחיד וקלאסי ולרוב גם בגוונים בהירים. לכן, על המכונה להיות באותו סטייל, כלומר בקווים נקיים וסולידיים, כך שהיא תהיה כחלק מהנוף במטבח.

אפשרות ניקוי של המכונה – חשוב לבדוק מראש כיצד מנקים את המכונה והאם קיים מנגנון ניקוי אוטומטי במכונת הקפה. דבר זה יחסוך לכם זמן רב, שהרי מכונה ללא ניקוי אוטומטי תאלץ אתכם לפרק אותה לגורמים כדי לנקות אותה, מה שיגזול לכם זמן יקר. בקיצור, בדקו מראש כיצד מנקים את המכונה.

מהירות הכנת הקפה – חשוב לבחור במכונת הקפה שתאפשר לכם לקבל קפה משובח ממש תוך מספר שניות, שהרי זמן הכנה ממושך יכול להיות טורדני, במיוחד אם אתם ממהרים לצאת מהבית ליום עבודה עמוס. לרוב, זמן הכנת הקפה לא צריך להיות מעבר לדקה. אך בדקו גם את החימום של המים, האם המים תמיד חמים או שיש צורך להרתיח את המים כל פעם שתרצו להכין קפה, וגם אם יש צורך להרתיח את המים כמה זמן זה לוקח.