על מטבחים וילדים: מטבח למרחקים ארוכים
23/02/2023
המתכון למטבחים מיוחדים
26/02/2023

עיצוב מטבחים בהתאמה אישית

גלריית "פשטות" הממוקמת בשרון הפסטורלי, מתמחה בעיצוב מטבחי יוקרה ומטבחים כפריים המשלבים טכנולוגיה מודרנית. המפגש בין הרצונות, הצרכים והחלומות שלכם, למקצועיות והכישרון הבלתי נדלה של צוות המעצבים המדהים שלנו, מוליד מטבחים מיוחדים, המהווים יצירת אמנות של ממש.

כיצד אנחנו מתאימים את המטבח ללקוח?
בפגישת ההיכרות עם הלקוח, אנחנו מבררים: איזו אווירה הלקוח רוצה ליצור בבית? מה הסגנון השולט בחלל? עד כמה המטבח פעיל? מהו אופי הלקוח ובמה מתאפיין אורח החיים שלו? כמה אנשים חיים בבית, גילאים ועוד.
ההקשבה לצרכי הלקוח מאפשרת לנו לקבל תמונה ברורה לגבי הדרישות, הרצונות והחלומות שלו. בתכנון המטבח נלקחים בחשבון שיקולים פונקציונליים של אחסון, נגישות ונוחות, לצד היבטים עיצוביים.
תהליך התכנון נעשה בשקיפות מלאה ובשיתוף עם הלקוח, להשגת התוצאות הטובות ביותר. הבחירה המדויקת של הסגנון, הצבעים, החומרים והאביזרים המשלימים, מאפשרת לנו לייצר מטבחים הנושאים חותם אישי.
הניסיון, המקצועיות וההיכרות שלנו עם הטרנדים והחידושים הטכנולוגים החמים ביותר, יוצרים את השילוב הייחודי בין המראה הנוסטלגי לחדשנות.

כיצד אנחנו יוצרים את הקסם?
כגלריית בוטיק, אנחנו מגבשים שפה עיצובית הייחודית לנו. איך אנחנו עושים זאת? הנה כמה דוגמאות על קצה המזלג:
מבחינת צבעים, ניתן לבחור בגוונים סולידיים וניטרליים כמו לבן ופסטל או להעז ולבחור בגוונים דומיננטיים כמו גרפיט, שחור, תכלת, צהוב או ירוק. כדי ליצור עניין בחלל, ניתן אף לשלב בין גוונים שונים מפלטת הצבעים או בין צבעים מנוגדים.
מבחינת חומרים, ניתן להוסיף לחזיתות פרזולים במראה עתיק, ליצור שילובים מיוחדים עם אלמנטים מתכתיים הלקוחים מהעולם התעשייתי, ולהשתמש בחומרים מהטבע, כמו עץ אלון מבוקע המשדר חמימות ואותנטיות כפרית מחוספסת. בחירת הצבעים, החומרים והשילובים בניהם, מכניסה נשמה למטבח.
אנחנו כמובן לוקחים בחשבון כי המטבח מהווה חלק בלתי נפרד מיתר חלקי הבית וכדי שהעיצוב הייחודי שלו לא יראה כנטע זר, אנחנו מתאימים את המטבח לסגנון העיצובי הכללי. בחירה חכמה של צבעים, תאורה, חומרים ואלמנטים דקורטיביים, יוצרת רצף הרמוני בין המטבח לחלל הבית.

כיצד אנחנו מתאימים את המטבח לבני הבית?
בפגישה עם הלקוח אנחנו לומדים להכיר את ההרגלים השונים של בני הבית: האם הם יושבים לאכול ארוחה משפחתית מדי ערב או רק פעם בשבוע? האם הם אוהבים לשבת על אי או מעדיפים את פינת האוכל? האם הם מרבים לבשל ולאפות? האם המטבח הוא מקום מפגש למשחקים והכנת שיעורים? כמה אחסון נדרש?
במידה ומדובר בתכנון של מטבח למשפחה עם ילדים קטנים, הדגש הוא על נושא הבטיחות והנגישות. המטבחים שלנו צבועים בחומרים ידידותיים לסביבה, העומדים בתו תקן אירופי ואנחנו דואגים להקצות מקומות אחסון גבוהים ובטוחים, עבור אלמנטים שנרצה להרחיק כמו חומרי ניקוי וסכינים.
הבירור המקיף שאנו עורכים מול הלקוח, מאפשר לנו לתת מענה אופטימלי לבני הבית, בהווה ובעתיד. המבט התכנוני קדימה, מאפשר לנו להתאים את המטבח לצרכים המשתנים של המשפחה. באופן זה, כשהמשפחה מתבגרת והצרכים משתנים הלקוח לא צריך להיכנס להוצאות ולכאב ראש הכרוכים בהחלפת או שדרוג המטבח.