הגוונים הרומנטיים והרכים של מטבחים מעוצבים
18/09/2022
התאמת צבעים למטבח
16/02/2023

פריטים מרכזיים במטבח הכפרי והפרטים הקטנים

המטבחים הכפריים תמיד היו ותמיד יהיו יצירת מופת בתחום עיצוב הבית, העיצוב הכפרי לבדו הוא שם כולל לעיצובים אשר רק לשמם נותנים לנו את התחושה של החזרה הביתה החזרה אל הנוסטלגיה והישיבה הנינוחה הזאת על הבוקר בפתחו של עוד יום חדש או בעת שקיעתו של יום נוסף הניבט מן החלון אל מול השמש השוקעת המשתקפת על הזגוגית.

הפריטים המרכזיים במטבחים הכפריים הם דווקא אלה הבאים לידי ביטוי בפריטים הקטנים, אלו המחזירים אותנו אל אותן תקופות רומנטיות תוך שילוב טכנולוגיה חדישה.

עיצוב כפרי בשילוב פלאי הטכנולוגיה המודרנית

עיצוב כפרי, ויותר מכך, עיצוב מטבחים כפריים, הוא עיצוב שיש לעשותו באופן רגיש ומדויק במיוחד. העיצוב הכפרי יכול להוביל אותנו בקלות יתרה אל תוך נוסטלגיה אשר תטשטש את גבולות היעילות הנדרשת במטבח ותיצור עיצוב שהוא עיצוב ומראה ותו לא.

אבל מה בעצם רע בזה? ובכן, זה לא רע, אבל זה לא מצוין… וכי מי אמר שעיצוב מטבחים לא יכול להיות גם יפה וגם חכם? גם פרקטי וגם יוקרתי? גם נוסטלגי ורומנטי, ומצד שני בעל תכונות חדשניות וטכנולוגיות?

עיצוב כפרי ועיצוב פרובנס – היש הבדל?

העיצוב הכפרי הכבד הולך ונעלם מכל חללי הבית, ואת מקומו תופס עיצוב ה"פרובנס", יצירת מטבח בסגנון פרובנס, היא יצירה רומנטית ואלגנטית במיוחד, אשר הופכת את התוצר הכפרי לתוצר אופנתי ונעים.

הפרובנס מאופיין בגוונים רכים ופסטליים יותר בשילוב מראה העץ המעובד, עם פיתוחים, שפשופים ואלמנטים מתוך העיצוב הכפרי אך במראה יוקרתי ואלגנטי במיוחד. בית קטן בערבה של שנות האלפיים הוא תוצאה אפשרית בהחלט עם תכנון נכון.

איך נעצב מטבח כפרי?

המראה הכפרי יבוא לידי ביטוי בגוונים בהירים, צבעי פסטל ודומיהם, אשר יזכירו לנו ניחוח של נוסטלגיה מהי.

בחירת עץ מעובד איכותי וצביעה אומנותית ואיכותית מדברת על אותו עיצוב כפרי המעודכן ומותאם באופן מושלם לזמנים המודרניים מבלי לדלג על הצורך העיצובי.

הקו הכפרי המחודש, מבוקש היום ברוב המטבחים הישראליים והאירופאים והפך לשם דבר בתחום עיצוב מטבחים.