בחירת ארונות מטבח בפשטות
23/02/2023
איך לעצב מטבח קטן על הצד הטוב ביותר
23/02/2023

מטבחים יוקרתיים, כך עושים זאת נכון!

יוקרה אמיתית אינה ניתנת לחיקוי.

בכל הנוגע אל עיצוב מטבחים, תשומת הלב לפרטים הקטנים, הבחירה המדוקדקת בכל אלמנט והשאיפה המתמדת להרמוניה – הינם שלבים שלא ניתנים לוויתור. מה מאפיין את המטבח היוקרתי?

יוקרה על זמנית

בניגוד להיצע הקיים בשוק, יוקרה היא על זמנית. היא אינה נתונה לגחמות אופנתיות ואינה משתנה עם הזמן אלא שינויים קלים ביותר.

היוקרה הינה שילוב מושלם של אצילות ופשטות נקייה, יופי מלכותי וטבעי, ניקיון והדר באחת. את המטבחים היוקרתיים מתכננים בעלי הניסיון והנגיעה בתחום, אשר שוזרים את קו העיצוב ההופך ההופכת כל מטבח ליוקרתי.

חומרי גלם איכותיים בלבד

בניגוד לסגנונות עיצוב רבים (וטובים) אחרים, המטבחים היוקרתיים אינם אלא הקפדה בלתי מתפשרת על האיכות הטובה ביותר. במטבחי היוקרה לא ניתן למצוא אלא את חומרי הגלם המובחרים ביותר בתחום.

החל ממרצפות המטבח, דרך השיש ועד לרהיטים ומכשירי החשמל – המטבח היוקרתי הינו אהבה אמיתית לאיכות ובחירה בטוב ביותר בכל אלמנט בתהליך תכנון המטבח.

אהבה לחומר ולעולם העיצוב

אהבה היא המניעה את יצירת המטבח היוקרתי. החל מהחזון הראשוני ביותר, דרך התשוקה ליופי, אסתטיקה ויצירה ייחודית ועד לגימור הלכה/ הפוליטורה האחרון.

אהבה זו הינה המולידה את מיטב היצירות בעולם המטבחים. מטבח יוקרתי שנוצר באהבה הינו מטבח מרשים ומעורר פליאה, מעניק השראה והנאה לשוהים בו. ללא אהבה זו, גם המטבח האיכותי ביותר יהפוך לסתמי.

מודולאריות מותאמת אישית

מתוקף מעמדה, היוקרה המאפיינת את המטבחים מותאמת לצרכיהם הייחודיים של דיירי הבית באופן אישי. העידן המודולארי ממקסם כל רהיט במטבח על מנת שזה ישרת את בני הבית בנינוחות ובהתאמה מושלמת.

המודולאריות אצל מטבחים יוקרתיים הינה תוצר של עיצוב אישי ותהליך משותף בין האדריכל / מעצב הפנים לבין בני המשפחה בבית, המביאים כל אחד מהם את צרכיו שלו. מטבח יוקרתי הינו יחידי במינו ואין שני מטבחים דומים או זהים.

טכנולוגיות חדשניות

הטכנולוגיות בתחום המטבחים משתכללות ללא הרף, בעודן מציעות שיפורים משמעותיים באיכות החיים של בני הבית. מטבח יוקרתי הינו פסגת הטכנולוגיות החדשניות במגוון רחב של תחומים.

כיאה ליוקרה, איכות החיים המאפיינת את בני הבית היוקרתי הינה מהגבוהות שקיימות ולכן במטבח המעוצב המודרני ישולבו טכנולוגיות חדשניות לפי בחירת בני המשפחה.

תכנון קפדני מהשלב הראשון

התשוקה והאהבה הן המניעות את עיצוב המטבח היוקרתי. אלו הן המניע הראשי. הכלים ליישום ולעיצוב מטבח יוקרתי הינם תכנון קפדני. כל מילימטר הינו רב משמעות וכל חלקיק של חומר גלם זוכה ליחס מכבד.

התכנון הקפדני בא לידי ביטוי בשימוש של תוכנות עיצוב מתקדמות, דגימת חומרי גלם שונים, השקעת חשיבה מעמיקה בכל אלמנט המיועד למטבח ובחינת תרומתו של כל גורם להרמוניה היוקרתית במטבח כולו.

מטבחים באפיון אישי

מטבח יוקרתי מביא לידי ביטוי את האהבות של בני הבית, את התחביבים האישיים של כל אחד מהם, את הפנטזיה העיצובית העילאית ואת האווירה הרצויה לתוך חדר האכילה.

בין אם מדובר בכלים מיוחדים לקורנפלקס האישי בבוקר ובין אם זו מכונת הקפה המותאמת לפולים האהובים ביותר. מטבח יוקרתי מיועד לחובבי החיים הטובים שאינם מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

בהתאם לכך, מטבחים אלו הינם תוצר של תהליך אישי, מלא הקשבה וייחודי לבני הבית באשר הם.

יוקרה מסוגננת

היוקרה המיוצרת אישית עבור אוהביה מאפשרת שילוב סגנונות אהובים בעיצוב היוקרתי. יכולים אלו להיות אלמנטים רטרואיסטיים או מודרניים, כפריים או מינימליסטיים – מטבחי יוקרה מותאמים אישית הופכים כל סגנון לעל זמני, מלכותי וייחודי.